Jumat, 29 April 2011

Jadikan Isteri Pelacur, Gara-Gara Gagal Jadi Anggota Dewan

Gagal jadi anggota dewan membuat lelaki  ini kehilangan akal kerana dililit hutang. Demi melangsaikan hutangnya, Asr (35) nekad menjual isterinya sendiri kepada lelaki hidung belang. Meski melawan, korban tak kuasa kerana ancaman sang suami yang akan menyebar foto bogel dan disiram asid.
Hd (29) yang berkali-kali dijual sang suami ke lelaki lain membuat warga kecamatan Polewali, Mandar, Sulawesi Barat gempar. Penjualan isteri ini akibat Asr yang dikejar-kejar hutang serta tidak mempunyai pekerjaan setelah gagal dalam pencalonan menjadi anggota dewan.
Tersangka Asr memiliki hutang banyak kepada beberapa orang rakannya, namun kerana tak memiliki pekerjaan lain, Asr pun memaksa isterinya untuk melayani lelaki dengan imbalan wang Rp 300 hingga Rp 500 ribu .
Sedangkan wang yang dihasilkan itu bukanlah mangsa yang menikmati, namun diserahkan kepada suaminya dengan penuh ancaman, jika tak mencukupi akan disiksa.
Tak hanya itu saja korban juga sering dipaksa oleh tersangka agar memeras setiap lelaki hidung belang tersebut selepas dia menemaninya. Dengan modus selingkuh dan meniduri isteri orang, hingga beberapa lelaki terkena peras oleh tersangka.
Selain mengancam isteri dengan menyiramkan asid jika menolak ajakan suami agar melayani lelaki hidung belang, tersangka juga mengancam korban akan menyebar luaskan foto-foto bogel sang isteri lmelalui internet. Kerana ketakutan  korban pun melayani lelaki yang bukanlah suaminya.
Tersangka dan korban yang sudah menikah lebih dari 15 tahun ini juga telah dikurniakan dua orang anak. Dihadapan penyiiasat tersangka yang diperiksa oleh polis sempat mengelak perbuatan bejatnya itu, dia berdalih bahawa isterinya sengaja melaporkan perkaara ini kepada polis kerana ingin cerai.
Namun petugas Polres Polewali Mandar telah mengumpulkan bukti-bukti dari beberapa saksi, hingga tersangka pun tak dapat mengelak. Sementara sang istri yang menjadi korban hingga kini, masih trauma atas perlakuan suaminya sendiri yang dengan tega menjual dirinya ke lelaki hidung belang.

0 komentar:

Posting Komentar