Sabtu, 07 Mei 2011

Malam Pertama Gadis Kampung


Ibu, ika takut bu.." tenungku tajam ke arah wajah ibu di hadapan. Di luar kaum keluarga dan hadirin semakin riuh. Seakan keramaian terlalu besar lagaknya. Bunyi tapak kaki semakin menghampiri pintu bilik ku. Jantungku semakin berdegup kencang.Aku terus merenung ibu. Tanganku memegang pehanya. "Ish, apa nak ditakutkan. Dia kan manusia jugak. Takkan dia nak apa2 kan engkau," sahut ibu cuba menyakinkan ku. Di dalam samar cahaya lampu bilik. Wajah azril tersumbul di muka pintu. Diikuti oleh mak nak, mak andam yang banyak mengajarku fungsi tubuhku sendiri. Aku rasa dunia seakan menelan ku. Mahu aku lari. Ketakutan. Tiba2 mak nak mengajak ibu keluar. Aku ditinggalkan sendirian. Bingung. Apa harus aku lakukan. Aku memejamkan mata. Merenung ke dalam kegelapan. Tiba2 ku rasa tangan menyentuh bahu ku. Aku tersentak. "Ika, jangan la macam ni. Abang tak kan buat apa2 yang ika tak senang. Please... buka mata sayang." Dengan kelembutan hati ku cair. Aku membuka mata, merenung insan di depan ku. "Maafkan Ika... ika...ika....takut!" jawapku terketar. "Ok. Kalau macam tu, malam ni biar Mak Nah tidur dengan kita," jawapnya meyakinkan. Malam itu buat pertama kalinya aku tidur bersama insan yang bergelar suami dan Mak Nah. Tiba2 tangan Mak Nah berada di atas dada ku. Jantungku buat sekian kalinya berdegup kencang semula. Di dalam dengkuran nya putingku seakan di gesel perlahan. Perasaan kehangatan timbul semula menjalar jauh dari celah kangkangku ke dada, dan seluruh anggota ku. Geselan nya semakin kuat. Aku tidak berdaya melawan. Menginginkan sesuatu yang lebih dari itu. Di dalam tidak sedar, aku merengek kesedapan. Tangan tersebut menjalar ke pusat ku, ke peha dan terus ke celah kangkangku. Mataku terus pejam. Tidak berani untuk kubuka. Tiba2 ada jari menyentuh bijik kelentit ku. Aku menggeletar. Kegelian yang amat sangat. "Gosokkan lagi laju," ku dengar suara Mak Nah mengarahkan. Aku membuka mata. Ku lihat Mak Nah di atas kepala ku. Azril di celah kangkangku. Menggosokkan batangnya ke alur sensitif ku. Aku kebingungan kerana badanku seakan merelakan segala yang berlaku. "Buka kaki sikit sayang," kata Mak Nah. Azril terus menekan kan kepala batangnya ke bijik ku yang semakin mengembang. Mak Nak terus menggentel putingku dan sesekali seakan mencubit. Aku semakin tidak tahan dengan apa yang di lakukan kepada ku. Mak Nah mengalihkan perhatian ke cipap ku. Jarinya menguak kan bibirnya, menyebabkan bijik kelentitku semakin terdedah kepada sentuhan kepala batang azril. "Tonyohkan lubang kat hujung batang engkau tu kat hujung bijik dia tu. Biar mereka bercium sebentar. Goyangkan perlahan2 biar masuk sikit hujung bijik dia tu dalam lubang batang engkau tu," arah Mak Nah. Kedengaran erangan azril semakin kuat. Badanku menggeletar seakan dilanda ombak ganas. Aku menggengam cadar. Kepala dan bontotku terangkat. Aku hanyut di bawa arus... "Masukkan azril... perlahan.." Saat itu, aku terasa sesuatu memasuki lubang cipap ku. Bijik ku terasa seakan di picit. Teringat aku saat aku di sunatkan. Jari Mak Nah memicit bijik ku. Aku menahan nafas. Kesakitankah atau kesedapan... aku hilang arah. Nafasku terhenti. Aku mengetap bibir... arrrrggghhhhh "Ika...abang sayang ika...." arrgggghhhhhh.....

0 komentar:

Posting Komentar